maandag 17 oktober 2011

True colors


Zaterdagavond keken Bart en ik naar De Wereld draait door, recordings.

Wat een geweldig programma. Een TVprogramma waar muzikanten de gelegenheid krijgen hun favoriete muziek te laten horen. Begeleid door een mini-orkestje of gewoon simpelweg een begeleiding door een gitaar.

Jan Smit was er, hij zong een prachtig liefdesliedje. Het was heel ontroerend, en volgens mij speelde en zong hij uit zijn hart. Want zag ik nu echt tranen in zijn ogen?

Dan mijn favoriet: Mathilde Santing, wat een zangeres!

Recht in mijn hart kwam Sabrina Starke met haar cover van het liedje True Colors. Het was geweldig, wat een stem, wat een interpretatie.

En wat past het bij onze opdracht van dit moment: nadenken over Bram’s toekomst. Want dat hoop ik zo ontzettend: dat er een plekje is waar mensen Bram’s kleuren willen zien….
 

But I see your true colors, shining through
I see your true colors, and that's why I love you
So don't be afraid, to let them show
Your true colors, true colors
Are beautiful, like a rainbow



Uitzending zaterdag 15 oktober 2011:
Sabrina Starke is er vanaf 34 minuten.

direct Sabrina beluisteren?
http://www.youtube.com/watch?v=esDkA7gouBc

Geen opmerkingen:

Een reactie posten